Se questa è la tua prima visita, assicurati di controllare le FAQ cliccando sul link qui sopra. Potrebbe essere necessario registrarsi prima di poter postare: clicca sul link registrati qui sopra per procedere. Per iniziare a vedere i messaggi, seleziona un forum che vuoi visitare dalla lista qui sotto.
ah ah ah Grande lamierone.
El problema lè che mi veramente sto mejo con la nebbia!
Non riesso mia a goderme per un pel de neve.
Se lè tanta si,ma sennò per mi le mejo che non la vegna.
Forse per questo la vivo mal! xke non lè che ala fine la me entusiasma tanto!
Ma son contento per voialtri,se riusìì a divertive!
Ho capio mi , insomma te si come quello che te dise bona pesca ! Tanto lu nol va miga a pescare !
Semo sempre indrio lamentarse...se ghe caldo parche ghe caldo, se ven fredo, parche le massa poco, se nevega 3 cm el podea farde diese, se ghe la nebbia la podarea esser piasse fissa, se ghe seren semo oltre la media....dovemo goderse de quel che la natura la ne manda....
Adesso arriva una bella -10°C, non capita tutti i giorni dai!! Godiamocela e teniamocela stretta, non è detto che ne arriveranno altre di migliori da qui a marzo.....
Abito a San Giovanni Lupatoto (42 m.s.l.m) in una zona di campagna, lavoro a San Massimo.
Semo sempre indrio lamentarse...se ghe caldo parche ghe caldo, se ven fredo, parche le massa poco, se nevega 3 cm el podea farde diese, se ghe la nebbia la podarea esser piasse fissa, se ghe seren semo oltre la media....dovemo goderse de quel che la natura la ne manda....
Adesso arriva una bella -10°C, non capita tutti i giorni dai!! Godiamocela e teniamocela stretta, non è detto che ne arriveranno altre di migliori da qui a marzo.....
No,no,no col caldo non me lamento mai!
El me va ben tutto!
Comment